Over ons

We plaatsen uw belangen en het welzijn van uw bedrijf voorop

Omdat u belang hecht aan een persoonlijke aanpak, zijn we maar een telefoontje van u verwijderd.

 

 

Eric Raman
Zaakwaarnemer
eric@rveverzekeringen.be

 

Mark van Eekelen
Zaakwaarnemer
mark@rveverzekeringen.be

 

Wies Van Loon
Zaakwaarnemer
wies@rveverzekeringen.be

 

Dany Meul
Zaakwaarnemer
info@kantoor-afg.be

 

 

 

Karin Smits
Medeweker
karin.kapellen@rveverzekeringen.be

 

 

 

Krista Poppe
Medewerker
krista@rveverzekeringen.be

 

Marleen Joosens
Medewerker
marleen.kapellen@rveverzekeringen.be

 

 

Els De Leeuw
Medewerker
els@rveverzekeringen.be

 

 

Kathy Van Aert
Medewerker
info@kantoor-afg.be

 

 

RVE Verzekeringen wordt dagelijks geleid door haar 3 bestuurders, Eric, Mark en Wies die een professionele ondersteuning hebben van perfect opgeleide medewerkers. Daar zorgen Karin, Krista, Marleen, Els, Kathy en Dany voor. Dany is de zaakwaarnemer van AFG Verzekeringen en ontfermt zich voornamelijk over deze portefeuille.

RVE Verzekeringen heeft reeds een heel parcours afgelegd. Voorheen onder de benaming Saint-Pol-De Leeuw (1985-2010). Tijdens deze periode heeft Mireille De Leeuw de stevige fundamenten gelegd waarop wij volop aan het verder bouwen zijn.

In het najaar van 2010 heeft Mireille de sleutels overgedragen aan  Eric Raman, die toen reeds geruime tijd actief was in de verzekeringssector, langs de kant van de verzekeringsmaatschappij. De naam van het kantoor werd toen lichtjes aangepast naar Raman & Saint-Pol.

Sinds het samengaan in 2016 van Raman & Saint Pol met Zakenkantoor Eddy van Eekelen (opgericht in 1998) en in 2019 met M & B Zakenkantoor (opgericht in 2003) bundelen zaakvoerders Eric Raman, Mark van Eekelen en Wies Van Loon meer dan 60 jaar ervaring in het verzekeringswezen!

Als “RVE Verzekeringen” engageren we ons om elke dag opnieuw om de belangen van alle klanten te behartigen.

Als onafhankelijk verzekeringsmakelaar bent u zeker dat uw vertrouwenspersoon aan uw kant staat.

 

 

 

 

Persoonlijk en nabij

Woont u bij ons om de hoek, of komt u van iets verder? Springt u geregeld bij ons binnen, of belt u liever? We kennen u.

Persoonlijk.   

En zo verzekeren én behandelen we u ook.

 

 

Helderheid in verzekering

Een goedkopere premie betekent niet altijd een betere verzekering. In één oogopslag zien we of een polis dekt wat u wil dat hij dekt. We pluizen de kleine lettertjes voor u uit, en lichten ze in mensentaal toe.

 

 

Nummer een: dat bent u

Schade, verlies… geen pretje. U wil snel geholpen worden, door een vertrouwenspersoon. Onze makelaar is zo iemand. Hier geen callcenter-toestanden, maar eerlijk advies en een snelle opvolging in uw voordeel. Ervaar het zelf.

Waarom doen wij deze job zo graag?

Wij helpen de klanten elke dag bij het vinden van de juiste verzekering.

We werken volledig zelfstandig en onafhankelijk van verzekeringsmaatschappijen. Wij zijn geen verbonden agenten. Zo weten onze klanten met absolute zekerheid dat ze een verzekering vinden die het beste bij hun situatie past.

We regelen  alles voor onze klanten rondom het zoeken en afsluiten van een verzekering in alle domeinen. We  luisteren naar de wensen en  behoeften.

Verzekeringen verstaanbaar maken voor elke particulier en bedrijfsleider. Bruggen bouwen tussen de verzekeraars en de verzekeringsnemers is elke dag opnieuw onze missie.

 

 

 

check

Afwisselend werk

 

  • Verzekeringsmakelaar is een veelzijdige job. Iedere dag ziet er anders uit. Het onverwachtse …. waterschades, stormen, …… Op vrijdag om 16.55u nog een dreamcar verzekert krijgen.

    We steken tevens heel wat tijd in het up-to-date houden van onze website. Internet is voor veel klanten de belangrijkste bron van informatie geworden. Ook sociale media vergeten wij niet.

 

check

Verandering verzekerd

 

  • De verzekeringswereld is voortdurend in verandering. De manier van werken is de voorbije jaren grondig gewijzigd. Zo gebeurt er meer en meer online: van het aanvragen van nummerplaten, het opmaken van verzekeringscontracten, tot het communiceren met klanten… Het gebruik van internet geraakt steeds meer ingeburgerd. Een goede zaak, want het vermindert de administratieve rompslomp en zo kunnen we nog meer tijd maken voor onze klanten.

 

check

Financiële zorgen

 

 

  • Het geeft  voldoening als we mensen kunnen helpen. Zeker als hun toekomst van het ene moment op het andere instort. Bijvoorbeeld als ze erg ziek worden, hun partner verliezen, hun zaak dat in vlammen opgaat,…

 

check

Opleiding

 

 

  • Geregelde bijscholing is bij wet verplicht. Een traject waarbij we jaarlijks minstens 15 uur bijscholing moet volgen. Dit is nodig om de voortdurende veranderingen op de voet op te volgen.

 

Contact

Maak gerust een afspraak om uw situatie en vragen vrijblijvend te bespreken. We luisteren en geven u advies in mensentaal.