VACATURE
Commercieel & administratief medewerker verzekeringen
Wie zijn wij?
RVE Verzekeringen is een dynamisch verzekeringskantoor gevestigd in Kalmthout met servicepunten te Kapellen en Essen.
Voor ons kantoor in Kalmthout zijn we op zoek naar een commercieel & administratief talent (polisbeheer, schadeaangiftes, offertes afhandelen,…).
Wat verwachten we van jou?
Je kerntaak is instaan voor de klantenservice op kantoor, aan de telefoon en via de website. Adviserend communiceren met klanten en prospecten is je sterkte, net zoals nauwkeurig, ordelijk en zelfstandig werken.
Initiatief nemen en verantwoordelijkheid uitdragen is uiteraard van belang binnen je functie.
Je beschikt over een PCP-attest.
Beschikken over deze ervaring is een pluspunt:
- Je kan paperless werken met een beheerpakket.
- Je hebt kennis over het posten op sociale media (Instagram, Facebook, ..)
- Je hebt ervaring in de sector (of een juridische achtergrond)
Wat bieden we jou?
Binnen een team van aangename en sociale collega’s – “Een dag niet gelachen is een dag niet goed gewerkt” – vind je een boeiende en afwisselende job, in een landelijke regio.
Als werkgever respecteren we de balans beroepsactiviteiten – privéleven, en ondersteunen we je in het volgen van opleidingen binnen je professionalisatie.
Een snelle indiensttreding is mogelijk. Voor een correcte verloning met extralegale voordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques …) vragen we een medewerker voor minstens 30 uren per week.
Mail uw cv naar eric@rveverzekeringen.be